Just another WordPress.com site

Afbeelding

Ook Kuifje is wel eens een opgewonden standje…

Ook Kuifje is wel eens een opgewonden standje...

Gisteren zijn we een dagje weg geweest. Eerst hebben we een strandwandeling bij Katwijk gemaakt en vervolgens zijn we even naar Leiden geweest.

Daar zagen we ineens Kuifje met een vriendinnetje poseren achter het raam van cafe “Jantje van Leiden”. Omdat het feit dat Kuifje nu ook ineens met een vriendinnetje is gesignaleerd, na jaren als vrijgezel over de wereld te hebben gezworven, toch wel wereldnieuws genoemd mag worden, wil ik dit mijn vrienden op internet toch niet onthouden !

 

(Ik heb de foto helaas niet recht van voren kunnen maken omdat ik anders zelf ook in beeld zou staan)

16 Reacties

  1. klaasfidom

    Zo zie je maar weer 🙂

    3 maart 2013 om 12:14

  2. Goed nieuws dat lees ik graag …… wie weet komen er dan binnenkort kleine kuifjes of zullen zij zich met een Jantje van Leiden afmaken?
    Jullie hebben er een lekker uit- dagje van gemaakt zo te lezen.
    Fijne zondag

    3 maart 2013 om 12:26

    • Benona, ik hoop wel dat ze hun best zullen doen wanneer de gordijntjes gesloten zullen zijn…

      Ook een erg leuke woordspeling !! Zolang Jantje zich er niet mee bemoeit, zal het ongetwijfeld goed komen !!

      3 maart 2013 om 12:37

  3. Ha was misschien ook wel leuk geweest capriolo spiegelend door het raam….
    onderhandelen met de 2 wooden dolls
    wij zeggen hier wel je er vanaf maken als jantje van leiden…
    Leuk gevonden…

    3 maart 2013 om 13:41

    • Rebbeltje, ik heb maar niet onderhandeld met die wooden dolls, het zijn toch niet mijn types… haha!

      3 maart 2013 om 13:46

  4. Gezien het buikje van vriendinnetje denk ik dat Kuifje zijn kuit reeds heeft verschoten 🙂

    3 maart 2013 om 15:01

    • Henk, de nieuwe wereldburger laat inderdaad niet zo lang meer op hem of haar wachten, zo te zien !

      3 maart 2013 om 15:53

  5. Altijd wel geweten dat Kuifje een ondeugend ventje is John.

    3 maart 2013 om 15:16

  6. Ze kiunnen samen zo in de Playboy John, je hebt weer een erg grappig object gevonden, wat zeg ik, zelfs twee! Altijd al geweten dat die Kuifje een naaktloper was 😉

    3 maart 2013 om 19:50

    • Het heeft lang geduurd, maar hij heeft nu eindelijk zijn schroom overwonnen !

      3 maart 2013 om 20:38

  7. Haha die Kuifje toch. Leuke foto John, hoe heb je het weer gevonden.

    6 maart 2013 om 14:21

  8. laura pasch

    Volgens mij probeert kuifje zich een beetje te verbergen achter het kozijn, Als je hem recht van voren had gefotografeerd was hij niet zo mooi in zicht gebleven. 🙂

    7 maart 2013 om 20:16

    • Hij lijkt zich inderdaad een beetje te verschuilen ! Blijkbaar is hij toch een beetje verlegen…

      7 maart 2013 om 20:24

Plaats een reactie