Just another WordPress.com site

Afbeelding

Sweety mouse…

Sweety mouse...

Wij hebben hier in huis een “veestapel” van 4 muizen en 1 cavia.
Melissa heeft 2 muizen die Beauty en Pepper heten. De muizen van Chantal heten Sweety en Knabbel. En dan hebben we nog ons gezamelijke huisdier, Happy de cavia.

Die muizen zijn erg beweeglijk en moeilijk te fotograferen. Ik heb een poging gedaan en een foto door de tralies heen gemaakt. Die tralies staan iets minder dan een centimeter van elkaar, om te voorkomen dat de muizen de “pootjes” nemen. Vandaar dat er iets van schaduw op het huisje is te zien.

De dame die hier nieuwsgierig poseert, is Sweety.

8 Reacties

  1. Wat een leuke en mooi geslaagde foto van “piepmuis” Sweety, ze heeft best wel een lekker snuitje hoor. Het is dat je het zegt van die tralies, anders was het mij niet opgevallen.

    27 maart 2014 om 20:23

  2. Goed gelukt…ze staat er leuk op ๐Ÿ™‚

    27 maart 2014 om 21:13

  3. Dat heb je netjes gedaan John. Leuk detail is het pootje op de rand ๐Ÿ™‚

    27 maart 2014 om 21:18

  4. ze staat er keurig op ๐Ÿ˜‰
    ik zag dat je 2 x in het franse land was , maar welke foto zag je daar niet , ik doelde op de taal die in de pps gevoerd wordt
    het is een prachtig land , ik doorkruisde het met de fiets , meest over die kleine D weggetjes

    27 maart 2014 om 23:06

  5. Een heel mooie foto John, dat beetje schaduw was mij ook niet opgevallen als je het niet had geschreven, wat een lief snuitje en dat kleine pootje op de rand is een schattig gezicht!

    31 maart 2014 om 16:30

    • Ann, dankjewel ! Ze inderdaad lekker nonchalant met haar pootje op de rand, alsof ze wil zeggen: “wie doet me wat !”

      31 maart 2014 om 16:36

      • En niemand doet het diertje ook wat, alleen met een zwarte doos voor haar/hem staan en daarna kan Sweety weer rustig doen wat het altijd doet John ๐Ÿ˜‰

        31 maart 2014 om 16:41

  6. Huisdieren heb ik in soorten gehad.
    Nu geniet ik vooral van mijn tuindieren.

    De misplaatste mug die ’s nachts naar binnen vliegt houd ik ook liever buiten.

    Vriendelijke groet,

    17 augustus 2014 om 13:51

Plaats een reactie